top of page

הטבות לחברי ארגון המורים

עודכן: 17 בדצמ׳ 2020



ארגון המורים - כמה הטבות יש שם?

*הכתבה מיועדת לחברי ארגון המורים

כבר הסברנו על מטרתם החשובה והבלעדית של ארגוני המורים - להגן על מעמדם ועל זכויותיהם של החברים בהם. עם השנים, ארגון המורים השתדרג מאד מבחינת היקף החברים בו, והיכולות שלו לנהל מו"מ עם גורמים שונים.

כמובן שעם גדילת הארגון והחברים בו - החלו יותר ויותר שיתופי פעולה בין ארגון המורים לחברות שונות מכל תחומי החיים במטרה אחת - איך אפשר לבוא כמה שיותר לקראת חברי הארגון בכל דבר שיצטרכו ולהקל עליהם מבחינה כלכלית. כשאנו מציינים כל דבר, זה הכל - פנאי ונופש, שוברים לרשתות, פיתוח מקצועי, ביטוחים, פנסיה, תרופות ועוד המון… ( לפרטים נוספים - אתר ארגון המורים)


אז לפני שאנחנו טובעים בים ההטבות שקיים בארגון, בואו נעשה קצת סדר בדברים:


1. חבר ארגון


כדי להנות מההטבות יש כמובן להצטרף לשורותיו של ארגון המורים ( מקוון או טלפונית) עבור תשלום חודשי של 60 ש"ח (תלוי בהיקף המשרה). לאחר ההצטרפות לארגון יישלח למורה כרטיס חבר מועדון.



2. כרטיס חבר - מה מיוחד בו?


מעבר לקבלת כרטיס אישי בעת ההצטרפות, יש לציין שיש משהו מיוחד בכרטיס זה. כחלק מההטבות הרבות של ארגון המורים, הכרטיס ייטען לפני פסח ב600 ש"ח - כסף שניתן להשתמש בו בכל קנייה בחברות שמשתפות פעולה עם ארגון המורים ( אפשר לבדוק באתר הארגון או פשוט לשאול את המוכר בחנות) ובכך לחסוך כסף שהיינו צריכים להוציא מכיסינו.



3. מועדון תמורה


ארגון המורים הנפיק כרטיס אשראי מיוחד לחברי הארגון ורק דרכו ניתן לקבל את ההנחות והמחירים המסובסדים - עבור חברות המציעות שיתוף פעולה עם הארגון. כרטיס זה חוסך הרבה מאד הוצאות מחברי הארגון, ולא רק להם אלא גם למשפחה הקרובה של חברי ארגון המורים (לחץ כאן לפרטים).



4. כרטיס הטבות


בנוסף לכל מה שהזכרנו לעיל, בארגון המורים קיים גם כרטיס הטבות עבור חברי הארגון ואפילו כרטיס הטבות מיוחד לבני משפחה של חבר ארגון. ( לחץ כאן)



לסיכום, ארגון המורים בא לטובת המורה לא רק מבחינת מעמדו מול מערכת החינוך, הוא מגיע גם כדי לתמוך בחייו האישיים של המורה - בכל תחומי החיים. יש לציין, קיים מגוון של מבצעים - המתחדשים בכל עת באתר ארגון המורים.


יש לכם שאלות נוספות?

מוזמנים לשאול את חברי הקהילה שלנו בקבוצת הפייסבוק: "להיות מורה".



2,562 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page