top of page

הטבות של חברי הסתדרות המורים

עודכן: 17 בדצמ׳ 2020



אשמורת? אשראי של אשמורת? הסתדרות? עמותת המורים? בואו נעשה סדר בהטבות

*כתבה זו מיועדת לחברי הסתדרות המורים.


אין אחד שלא אוהב הטבות. לעיתים אנחנו נכנסים בשביל לחפש מוצר שאנחנו צריכים, ולעיתים נכנסים בשביל לגלות דברים חדשים. הארגונים שעומדים מאחורי ההטבות האלו רוצות שנהנה ממה שיש להם להציע, ולכן לפעמים אנחנו מקבלים הודעות לטלפון, נפגשים בפוסט בפייסבוק או מקבלים פרסומת בווטסאפ. העניין הוא, הסתדרות המורים מאגדת תחתיה ארגונים שונים שנותנים לנו הטבות, ולעיתים לא ברור האם ההטבה מגיעה לנו או לא. האם זו הטבה שמגיעה רק לבעלי כרטיס אשראי "אשמורת"? האם אני בעמותת המורים? האם מעצם היותי מורה מגיע לי משהו? הכתבה הזו הולכת לסדר לנו את הראש.


1. אשמורת - האתר


אשמורת היא מועדון ההטבות של ההסתדרות. זאת אומרת, שכל מי שמשלם דמי חברות בהסתדרות זכאי להנות מההטבות של אשמורת. באתר אשמורת תוכלו למצוא הטבות קבועות ומשתנות. ניתן לשלם בכל אמצעי תשלום שתרצו.



2. כרטיס חבר בהסתדרות - כרטיס "ועוד"


את הכרטיס הזה, שגם הוא מארגון אשמורת, כל חברי ההסתדרות מקבלים. הוא כרטיס החברות שלנו. זהו הכרטיס עליו נטען המענק השנתי של 650 ש"ח לקראת פסח. את 650 השקלים האלו ניתן 'לבזבז' ברשתות נבחרות בלבד. בחלק מהרשתות לא מקבלים מבצעים נוספים אם נשלם בכרטיס חבר. יש מגבלות בחלק מהרשתות.


אולם, יש לכרטיס דרך נוספת בה ניתן לקבל הטבה. חוץ מהמתנה בפסח שאנו מקבלים, אנו יכולים להטעין בעצמנו כסף בכרטיס הזה.

אפשר להטעין בו עד 2000 שח בפעם אחת ואז לקנות באחת הרשתות שנותנות הנחה למי שקונה בכרטיס, ואז הרווחנו מההטבה של הרשת או דרך אתר אשמורת.

הדרך השנייה היא, הטענה של 500 שקלים במסלול של 30% הנחה ברשתות. משמע, אנו מקבלים 30% נוספים על הסכום שהטענו.



3. כרטיס אשראי אשמורת / כרטיס מועדון אשמורת


בגלל השמות הדומים, רבים נוטים לחשוב שצריך את כרטיס האשראי בשביל לקבל את כל ההטבות באתר אשמורת. זה לא נכון (!) כרטיס האשראי הוא כרטיס המועדון של אשמורת, הוא לא שייך ישירות לאתר אשמורת השייך לכל חברי ההסתדרות. במילים אחרות, לא חייב לרכוש כרטיס אשראי של אשמורת כדי לקבל את ההטבות באתר אשמורת.


אולם, ישנן הטבות באתר אשמורת עצמו שניתנות לכל חברי ההסתדרות, ולעיתים יש תוספת הנחה של 5% למי שאמצעי התשלום שלו הוא כרטיס אשמורת.

את הכרטיס הזה יכולים לרכוש רק חברי הסתדרות המורים. מחזיקי הכרטיס פטורים מדמי החזקת כרטיס, יש הנחה קבועה של 5-15 אחוזים באלפי רשתות (לרשימת הרשתות).



4. עמותת המורים


עמותת המורים היא מועדון הטבות נוסף של הסתדרות המורים, כמו אשמורת. לעמותת המורים נרשמים במסמך נוסף יחד עם ההצטרפות להסתדרות. ההצטרפות היא בחינם. עמותת המורים היא זו השולחת בדרך כלל הודעות SMS לטלפון ומעדכנת על הטבות עדכניות. בדרך כלל המבצעים של עמותת המורים משתלמים יותר, אך החיסרון שלהם הוא כמות מצומצמת יחסית של ההטבה. הם עובדים בשיטת "כל הקודם - זוכה".



לסיכום, ההטבות של חברי ההסתדרות רבות, מגוונות ומפורסמות בכל מיני אמצעים. כל מה שנותר הוא למצוא את ההטבה המתאימה לנו וליהנות.

יש לכם שאלות נוספות?

מוזמנים לשאול את חברי הקהילה שלנו בקבוצת הפייסבוק: "להיות מורה".



27,685 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page