top of page

יש הטבות לחברי קבוצה הפייסבוק - "להיות מורה" ?

עודכן: 17 בדצמ׳ 2020


ישנן מספר הטבות הניתנות לנו מעצם היותנו אנשי חינוך. ישנן הטבות נוספות הניתנות לנו בשל היותנו חברים בארגון או בהסתדרות. ולמרות זאת, כאשר נרצה לרכוש הטבה מסוימת, הן נראות לנו לא משתלמות באמת או לא רלוונטיות אלינו. "תפסת מרובה - לא תפסת". מוכר?


מה שחסר הם רעיונות המגיעים מתוכנו - האנשים ש"בשטח". הטבות שיעניינו אותנו באמת. את הפתרון לכך מביאה לראשונה קהילת "להיות מורה" בפייסבוק. היתרון שיש בהשתייכות לקהילה כל כך גדולה הוא כוח ההשפעה והקנייה שלה. לכן, מנהלי הקהילה פתוחים לשמוע את דעת הקבוצה, ולשאת ולתת עם הרשתות הנדרשות כדי להיטיב באמת עם חברי הקבוצה.


לאחרונה, תקופת הקורונה הביאה עימה ביקוש גדול למחשבים. מנהלי הקהילה ראו את הצורך ויצרו שיתוף פעולה עם שלוש רשתות ענק להשגת מחשבים במחירים מוזלים במיוחד לכבוד המורים. מבצע על מחשבי Lenovo, לדוגמא, הציע את המחיר הנמוך ביותר בארץ (!) נמכרו כבר אלפי מחשבים.


ככל שקהילת "להיות מורה" תגדל, כוח הקנייה יגדל, וההטבות יהפכו למשמעותיות ורלוונטיות יותר. קהילת "להיות מורה" שואפת להפוך לאוזן הקשבת של כל אנשי החינוך ולהוביל לפתרונות שיקלו עליהם.


מנהלי הקבוצה קשובים ופתוחים לכל הצעות חברי הקבוצה - זאת בכדי לבסס קהילה משגשגת ומלוכדת. מוזמנים להצטרף או לצרף את חבריכם.


יש לכם שאלות נוספות?

מוזמנים לשאול את חברי הקהילה שלנו בקבוצת הפייסבוק: "להיות מורה".



486 צפיות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page