top of page

איך אפשר לייצר הכנסה נוספת מהבית? התשובות שאף אחד לא טורח לתת

עודכן: 23 בדצמ׳ 2020



על הכנסה נוספת מהבית ושיווק אינטרנטי


יש לכם עבודה קבועה, והחלטתם לנסות אפשרות של הכנסה נוספת מהבית? אז דבר ראשון - אתם לא היחידים (!) דבר שני, ישנם המון כלים דיגיטליים שיעזרו לכם למקסם את הרווחים ולייעל את העבודה עד לרמה של "טייס אוטומטי" - שיעשה את רוב העבודה במקומכם, בזמן שאתם שותים קפה ונהנים עם המשפחה.


כיום הרבה אנשים מעדיפים מקור הכנסה נוסף מהבית מכמה סיבות מוצדקות שאליהן נוסף גם - עידן הקורונה, עידן שבו מקום העבודה הקבוע שלנו מוטל בספק - בכל יום מחדש. סיבה נוספת ( ומאד חשובה) היא הרצון הטבעי של כל אחד מאיתנו לספק לנו ולמשפחתנו חופש כלכלי.


לעבודה מסוג זה יתרונות רבים בהשוואה לעבודה בתור שכיר / עצמאי: זמני העבודה נקבעים על ידינו, אין לנו בוס על הראש, הכל הרבה יותר גמיש, אנחנו נמצאים בבית – מרגישים חום ושייכות למקום, אין צורך לנסוע ולבזבז זמן יקר מהיום ועוד... לצד היתרונות של עבודה מסוג זה כהכנסה נוספת או אפילו עיקרית, מגיעה גם אחראיות גדולה - אנחנו "הבוסים" של עצמנו. אנחנו צריכים להיות ערוכים לכך, לפחות בתחילת הדרך, שנצטרך להשקיע המון כדי להשיג תוצאות מתאימות.


בעבודה מהבית, קיימת אפשרות מאד רווחית ונפוצה בימים אלו - ניתן לעבוד מהבית ולמכור מוצרים / שירותים פיזיים או דיגיטליים. חשוב שיהיה לכם בעלות על המוצרים אלא אם כן אתם משווקים מוצר / שירות של מישהו אחר - כלומר אתם המתווכים בין בעל המוצר ללקוח. בכל אופן, הדבר הראשון שאתם צריכים זה חנות אינטרנטית כדי שתהיו "נראים" באינטרנט. הדבר השני שאתם תצטרכו זה לשווק את עצמכם או את המוצר. לשני דברים אלה קיימות אופציות מגוונות המצריכות ידע מעמיק, אך קל להבנה ויישום.


חנות אינטרנטית

הפלטפורמה הנפוצה היום לבניית חנות אינטרנטית מקצועית בקלות היא Shopify. זוהי מערכת המבוססת על תשלום דמי מנוי חודשיים ומאפשרת להפעיל חנות מקוונת באינטרנט. בנוסף, במערכת Shopify יש חנות אפליקציות שנועדה לעזור לכם לנהל את החנות מכל מיני אספקטים: נראות, הגנה, ניהול, דיוור, הודעות על מבצעים ואפילו לאפשר למשווקי שותפים לשווק את המוצרים שלכם, במקומכם.


איך פותחים חנות כזאת?

קיים מגוון מדריכים חינמיים באינטרנט וביוטיוב, לפתיחת חנות אינטרנטית משלכם. אפשר לפתוח חנות באיביי, באמזון, ובעוד זירות ופלטפורמות מסחר שונות, וכן אפשר לשכור מפתח שיבנה לכם חנות אישית מהתחלה עד הסוף. כמו בכל דבר יש לכל אחת מהאפשרויות יתרונות וחסרונות, מחיר, מטרות וקהלים שונים שלא אפרט כאן.


מה לגבי שיווק?

גם לנושא השיווק קיימים המון מדריכים חינמיים, אך יש לבחון מקרוב כל דרך שיווקית ולבחור כזאת שתביא לנו מקסימום לקוחות (ורווחים) במינימום הוצאות על השיווק. באופן כללי, עדיף תמיד קורס אחד בתשלום שהוא מוכן, מסודר, עדכני ועם תמיכה בלקוח מאשר חיפוש אחר מדריך חינמי – כאשר אין לנו קשר ישיר עם בעל הקורס והוא לא מרגיש מחויב להצלחה שלנו.



נשמע מעניין, אז איך מתחילים?

ראשית אתייחס למי שעדיין מתלבט על איזה סוג הכנסה נוספת הוא רוצה מהבית. לאחרונה אדם בשם ג'ון אלגורט הצליח לפתח שיטה יעילה, בטוחה וקלה, דרכה תוכלו מיידית להקים ביזנס אונליין מהבית. לפירוט מלא על השיטה ניתן להירשם לוובינר הקרוב בחינם: https://bit.ly/3nD5UX9


בנוסף קיים קורס מקצועי שמלמד איך להקים בקלות ובמהירות חנות אינטרנטית משלכם בשופיפיי (Shopify) ולהיות הבעלים של ביזנס דיגיטלי משגשג. כמובן שתוכלו לקחת את הידע הנרכש בקורס למכירת מוצרים שונים משלכם, אפילו מוצרים פיזיים כמו: יצירות אומנות, ביגוד וכו'... לפירוט מלא על הקורס: https://bit.ly/2Wg2luh


כעת, אתייחס למי שכבר יש לו מקור הכנסה נוסף ורוצה ללמוד כלים לשיווק העסק. ישנו קורס מומלץ לשיווק בפייסבוק, הקורס נועד למתחילים ללא שום ידע ולמתקדמים המעוניינים להעשיר את הידע הקיים. הקורס מתאים גם למשווקים של הפלטפורמות הידועות (אמזון, אלי אקספרס וכו'...) ויעיל כמעט לכל שימוש ותחום עיסוק. לפירוט מלא על הקורס: https://bit.ly/361MeFg


אזכיר שוב שקיים מגוון מדריכים חינמיים ברחבי האינטרנט. עם זאת תמיד כדאי לבחור קורס - בין אם חינמי ובין אם בתשלום: שאתם מאמינים בו, שיש עליו ממליצים, החומר הנלמד בו מסודר וכמובן, שידוע לכם מראש – איך אני בסוף מרוויח מכל זה.


מאחל לכם בהצלחה רבה בעסק ובשיווק (!!)


יש לכם שאלות נוספות?

מוזמנים לשאול את חברי הקהילה שלנו בקבוצת הפייסבוק: "להיות מורה".



406 צפיות
bottom of page